Yhdistys

Yhdistyksen päämääränä on olla jäsenten, aktiivisten vapaaehtoistoimijoiden ja osaavien asiantuntijoiden muodostama näkyvä alueellinen vaikuttaja. Kannustamme allergiaa, astmaa ja ihotauteja sairastavia ja heidän läheisiään järjestäytymään. Mitä enemmän meitä on sitä paremmin voimme vaikuttaa.

Yhdistyksen perustehtävä on allergiaa, astmaa ja ihotauteja sairastavien terveyden edistäminen ja  elämänlaadun parantaminen.

Lisäämällä allergianäkökulman huomioon ottamista. Edistämällä selviytymistä eri elämänvaiheissa. Tukemalla kokonaisvaltaista hoitoa. Luomalla toiminta- ja vaikutusmahdollisuuksia jäsenille sekä vapaaehtois- ja vertaistoimijoille. Toimimalla alueellisena edunvalvojana.

Avoimet ovet kaikille allergioista, astmasta, ihosta ja jäsenyydestä kiinnostuneille.

Tule tutustumaan ja tuo ystäväsikin !

Yhdistyksen kotipaikka on Lohjan kaupunki ja sen toimialueena on Karkkilan, Lohjan,  Siuntion ja Vihdin kunnat.

Lohjan Seudun Allergia-, Iho- ja Astmayhdistys ry:n hallitus 2024

Maija-Liisa Jusenius  puheenjohtaja

Varpu Backman         varapuheenjohtaja

Maire Malmstén         sihteeri, Nummela

Ritva Väisänen           vertaistoiminta/Virkkala

Veera Vikstedt             vertaistoiminta lapset/nuoret, instagram

Kevätkokouskutsu

Lohjan Seudun Allergia-, Iho- ja Astmayhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous

ke 20.3.24 klo: 17.00

SPR:n tiloissa

Kalevankatu 7-9 A, Lohjantähden takana (ovikello ikkunankarmissa)

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Esityslista löytyy yhdistyksen verkkosivuilta.

Ilmoittaudu kokoukseen 18.3 mennessä astma.iho@allergialohja.fi tarjoilujen varaamiseksi.  Kokouksen jälkeen katselemme yhdessä verkkoluennon: Siitepölyallergia eri ikäkausina. Voit tulla myös ilmoittautumatta, mutta tarjoilut ei ehkä riitä sinulle.

Ota yhteyttä yhdistykseen, jos sinulla on kysyttävää kokoukseen ja kokousjärjestelyihin liittyen. (045 2200 177. Tervetuloa!

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat.

Kevätkokouksen esityslista

1. Yhdistyksen puheenjohtaja, varapuheenjohtaja tai muu hallituksen jäsen avaa kokouksen
  2. Valitaan kokoukselle puheenjohtaja, sihteeri, pöytäkirjantarkastajat sekä ääntenlaskijat
  3. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
  4. Hyväksytään kokouksen esityslista
  5. Käsitellään tilinpäätös, joka käsittää toimintakertomuksen, tuloslaskelman ja taseen edelliseltä tilikaudelta
  6. Esitetään toiminnantarkastajien toimittamastaan tarkastuksesta antama lausunto ja päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta sekä päätetään vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle ja muille vastuuvelvollisille
  7. Valitaan liiton sääntöjen mukaan edustajat Allergia-, Iho- ja Astmaliiton kokouksiin
  8. Käsitellään muut mahdolliset asiat
  9. Kokouksen päättäminen

Tarvittaessa kokous järjestetään etäyhteydellä

Tervetuloa vaikuttamaan!

Ota yhteyttä yhdistykseen, jos sinulla on kysyttävää kokoukseen tai kokousjärjestelyihin liittyen p. 045 2200 177 tai astma.iho@allergialohja.fi

Tervetuloa!

Viestit ja palautteet

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

PJ Maija-Liisa Jusenius

astma.iho@allergialohja.fi

Yhdistyksen neuvoja

terveydenhoitaja

Maija-Liisa Jusenius

tavattavissa

varmimmin sähköpostilla

astma.iho@allergialohja.fi

voit myös soittaa

045 2200 177 jos en

pysty vastaamaan, niin

soitan takaisin

Lohjan Seudun Allergia-, Iho- ja Astmayhdistys

Facebook / Lohjan Yliherkät

Suljettu vertaisryhmä

Allergia-, Iho- ja Astmaliitto Twitterissä

Yhdistyksen neuvonta jäsenille

Voit jättää soittopyynnön, jos haluat keskustella allergiaan ja astmaan liittyvissä kysymyksissä.

Kiirelliset avunpyynnöt kunnalliseen teveydenhuoltoon.