Toiminnasta palkittuja

Kuvassa vasemmalla Maire Malmstén ja oikealla Ritva Väisänen.

Vuoden toimija 2018: Maire Malmstén

Ritva väisänen palkittiin Allergia-, Iho- ja Astmaliiton hopeisella ansiomerkillä ja yhdistyksen kunniakirjalla 28.3.2019.

16.5.2015

Lohjan seudun Allergia- ja Astmayhdistys juhli 10 -vuotis syntymäpäiväänsä lauantaina (16.5). Yhdistys palkitsi vuoden toimijana aikuisastmaatikkojen vertaistoiminnasta vastaavan Ritva Väisäsen. Allergia- ja Astmaliiton järjestöpäällikkö Paula Hellemaa jakoi liiton myöntämät kultaiset ansiomerkit puheenjohtaja Kari Viherlahdelle sekä Outi Saloselle.

Järjestöpäivillä 2012.

Marjaterttu Pulkkinen ja

Tytti Suomalainen

Yhdistyksen pitkäaikainen puheenjohtaja Kari Viherlahti on palkittu vuoden toimijana 2013 ja 2015. Allergia- ja Astmaliitto on myöntänyt Kari Viherlahdelle kultaisen ansiomerkin vuonna 2015.

Yhdistys palkitsi yhdistyksen perustajajäsenen Erja Vaaralan vuoden toimijana vuonna 2010. Allergia- ja Astmaliitto on myöntänyt Erja Vaaralalle kultaisen ansiomerkin vuonna 2011.

Yhdistyksen pitkäaikainen hallituksen jäsen Marjaterttu Pulkkinen on palkittu vuoden toimijana vuonna 2011.

Allergia- ja Astmaliitto on palkinnut Hanna Gröngergin hopeisella ansiomerkillä vuonna 2011.

Allergia- ja Astmaliitto on palkinnut Tytti Suomalaisen hopeisella ansiomerkillä.

Orvokki Hyvärinen palkittiin vuoden toimijana vuonna 2012.

Outi Salonen palkittiin vuoden toimijana vuonna 2014.